Złącza starszych modeli europejskich DIN.
Taki typ złącza był poprzednikiem ISO. W wielu samochodach fabryczna instalacja była wyposażana w ten typ złącza (Opel, Audi).

Blaupunkt

styk sygnal
1 masa zasilania
2 +12V po stacyjce
3 sterowanie anteną automatyczną
4 +12V na stałepodtrzymanie
5 nie używane
Złącze 5 jest w wyższych modelach wykorzystywane jako wyjście liniowe.

Grundig
WKC2830/2820, Opel SC203 (1987-90)

styk sygnał
1 masa zasilania
2 +12 po stacyjce
3 podświetlenie
4 sterowanie anteną automatyczną
5 +12V na stałe

Grundig
model: WKC3860VD(*)/3841VD/3842VD/3851RDS/4750RDS(*) (rok 1989)

styk złącze zasilania złącze wyjść liniowych
1 masa zasilania wyjście liniowe RR
2 +12V po stacyjce wyjście liniowe RL
3 podświetlenie wyjście liniowe FR
4 sterowanie anteną automat. wyjście liniowe FL
5 +12V na stałe sterowanie wzmacniacza
6 SCV - speed contol volume masa wyjść liniowych
Tylko modele oznaczone (*) mają SCV (jest w regulator opisany SPEED)

Philips
modele:DC740/757/755 i inne (lata 1986-89)

styk sygnał
1 masa zasilania
2 +12V po stacyjce
3 -
4 sterowanie anteną automatyczną
5 +12V na stałe
6 szukanie w górę (patrz uwagi)
Na podstawie radia, sprawdzone dla wielu modeli. Szukanie w górę działa po dotknięciu tego styku do masy (włącznik jak na rysunku). Jest to pierwowzór pilota przewodowego do radia samochodowego.

Philips
DC670/674(*) (1989-90)

styk sygnał
1 masa zasilania
2 +12V po stacyjce
3 podświetlenie
4 sterowanie anteną automatyczną
5 +12V na stałe
6 nie wykorzystywane lub SEEK (*)
7 nie wykorzystywane
W tym modelu nie jest wykorzystane złącze 6, a czasem na to złącze podaje się sygnał szukania w górę (jak na opisie wyżej). Złącze 7 jest czasem wykorzystywane jako wyjście liniowe.

Powrót do spisu kabli